U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Naar homepage

Erectiestoornis door bloeddrukmedicijn

Ongeveer 15 procent van de erectiestoornissen wordt veroorzaakt door medicijnen. Medicijnen die de bloeddruk verlagen, bijvoorbeeld b├Ętablokkers, zijn berucht om deze mogelijke bijwerking.

Hoge bloeddruk en erectieproblemen

Bijna de helft van de mannen met een hoge bloeddruk heeft wel eens last van erectiestoornissen. Het zijn niet alleen de bloeddrukmedicijnen die dit kunnen veroorzaken, ook de hoge bloeddruk zelf kan invloed hebben op de erectie. Hier kunt u er meer over lezen.

Wanneer u medicijnen slikt en last hebt van erectieproblemen, kunt u het beste contact opnemen met uw arts. De arts kan nagaan of uw medicijn de oorzaak kan zijn en hij kan bekijken of het mogelijk is uw medicijn te vervangen door een medicijn dat minder problemen geeft. Ga in ieder geval niet op eigen houtje uw medicijngebruik aanpassen!

Bijna de helft van de mannen met een hoge bloeddruk heeft wel eens last van erectiestoornissen.
Copyright © 2019 Service Apotheek Beheer. Alle rechten voorbehouden.
IDeal Visa Mastercard
Naar boven
Kies uw apotheek

Toegevoegd aan je winkelmand

Verder winkelen
of ga direct naar afrekenen
Verder winkelen
of ga direct naar afrekenen